Waarvan is vlees gemaakt bij de McDonald's?

Als ik bijvoorbeeld een hamburger zou nemen van wat voor soort vlees is de hamburger dan gemaakt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarvan is vlees gemaakt??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt allemaal!

Het beste antwoord

100% rundvlees (de gewone hamburgers dus). Kipburgers zullen (hopenlijk) uit kip bestaan.

Toegevoegd na 7 minuten:
Aanvulling van mijn zoon: ze hebben inderdaad nog een soort kipburger, een visburger en een groenteburger (met dito inhoud).

Verder zit er op de baconburger dus bacon (100% varkensvlees) en een hamburger (van 100% rundvlees).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ze adverteren met 100% Rundvlees en dat is ook zo!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
constant
11 jaar geleden
ze adverteren ermee, maar is dat ook zo?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat klopt ook: ze zijn écht van 100% rundvlees.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Yep.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze hoeven er geen biefstuk door te draaien, maar daarom is 't nog wel 100% rundvlees. Daar is weinig ongezonds aan.
De hamburgers zijn van rundvlees gemaakt, maar van welk deel van het rund zie ik nergens vermeld, dus dat kan van alles zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van 100% rundvlees, volgens mij van de borst.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De hamburgers zijn van 100 procent rundvlees gemaakt, hier wordt bijna de hele koe voor gebruikt, behalve de organen.