Kent iemand een lekker en gezellig restaurant in de binnenstad van Gent?

Ik zoek een lekker en gezellig restaurant dat ook goed bij prijs is voor de verjaardag van mijn vriendin.
Liefst in de binnenstad van Gent dicht bij de winkelbuurt
Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Aangezien wij jou NIET kennen weten wij dus NIET

wat jij lekker vindt
wat jij gezellig vind
wat jij "goed aan de prijs" vindt

Plaatsen voor eten in de buurt van Gent, België

Brasserie Belga Queen - 30 Google-recensies
www.belgaqueen.be - Graslei 10, Gent - 09 280 01 00

De 3 Biggetjes - 3 Google-recensies
www.de3biggetjes.com - Zeugsteeg 7, Gent - 09 224 46 48

PAKHUIS - 30 Google-recensies
www.pakhuis.be - Schuurkenstraat 4, Gent - 09 223 55 55

The House of Eliott - 9 Google-recensies
www.thehouseofeliott.be - Jan Breydelstraat 36, Gent - 09 225 21 28

De Gekroonde Hoofden - 40 Google-recensies
www.degekroondehoofden.be - Burgstraat 4, Gent - 09 233 37 74

Restaurant Faim de Toi - 5 Google-recensies
www.faimdetoi.be - Belfortstraat 10, Gent - 09 223 63 93

Bij den wijzen en den zot / / - 1 Google-recensie
www.bijdenwijzenendenzot.be - Zeugsteeg 11, Gent - 09 225 10 69

Als je dan - in google - op de recensies klikt
krijg je allerlei meningen..........

Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet dat jullie mij NIET kennen.
Maar ik vroeg eigenlijk naar jullie mening wat jullie lekker vinden en wat jullie goed bij prijs vinden aangezien ik niets ken in Gent is alle informatie welkom.
Ik heb je vraag van daarstraks gelezen en ik snap wat je bedoeld met dat jullie mij niet kennen maar ik wou eigenlijk algemene informatie. Misschien verkeerd geformuleerd. Sorry moest dit het geval zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor dit antwoord hiermee kan ik al een heel stuk op weg ;)

Andere antwoorden (2)

Probeer deze site eens.

http://www.youropi.com/nl/gent-7/restaurants
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het Galgenhuisje aan de Groentenmarkt 5 is een zeer leuk restaurantje dichtbij de winkels. Een echte aanrader. Maar ook op de korenmarkt en de korenlei zitten leuke restaurantjes vlakbij de winkels. Supershoppen en eten. Veel plezier.