Wat te doen als een restaurant je klacht niet serieus neemt ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als jij een klacht hebt en het personeel neemt jou niet serieus dan vraag je naar de manager. Gaat dit niet lukken dan schrijf je een mail naar de hoogste baas van dit restaurant/keten met jou klacht. Toegevoegd na 1 minuut: Bij mij heeft het afgelopen winter bij een hotel/restaurant prima gewerkt.

Een brief sturen naar het restaurant met een duidelijke omschrijving van je klacht en de datum. Werkt dat niet, dan kun je nog overwegen een recensie op een restaurantsite zoals Iens te zetten.

Je klacht bij de keten of de eigenaar neerleggen en anders er nooit meer eten en het anderen afraden.

Als het personeel je klacht niet serieus neemt, vraag je naar de manager. Doet deze er niks aan en is het restaurant van een groot keten, dan bel/mail/schrijf je naar de directeur. Werkt dit allemaal niet dan leg je je klacht neer bij Keuringsdienst van Waren.

maak je ervaring transparant door het op www.iens.nl, twtter oid. te zetten. Je geld krijgt je er niet door terug. Maar goede en slechte ervaringenvertellen zich door. De klantvriendelijkheid + kwaliteit zijn in de toekomst absoluut beter.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100