vriendelijk vragen aan het hoofdkantoor misschien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die komt niet terug, of in ieder geval de eerste tijd niet zei de mcdonalds medewerkster vorige week tegen ons, daarvoor in de plaats is nu de 1955, die lang niet zo lekker is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien met een grootschalige handtekeningenactie! Mijn handtekening heb je!! :-)
Wel erg bewerkelijk misschien. Een vriendelijke mail/brief naar een hoge pief zou ook nog kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja gewoon een facebook en hyves aanmaken genaamd GEEF DE BIG TASTY TERUG of zoiets en zoveel mogelijk mensen laten reageren