nou bij ons in de stad is er een hema winkel en een hema restaurantje. en tot 10 uur kun je daar heel goedkoop ontbijten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werd me duidelijk dat enkel in restaurant filialen een ontbijt was.

Andere antwoorden (3)

Nee dat is bij elke Hema verschillend maar meestal in hemas in de stad of hele grote dorpen wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, bij onze hema heb je dat niet. Maar bij de hema in andere dorpen/steden weer wel dus...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee wij hebben een hema maar geen eetgelegenheid daar..