Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat vindt jij het lekkerste tapasgerechtje?

Vanavond weer tapas eten...heerlijk!

Ik vind het altijd moeilijk om te kiezen, het ene gerechtje lijkt nog lekkerder dan het andere...

Wat is jouw favoriete tapasgerecht,( het liefst iets vegetarisch) en hoeveel verschillende tapas bestel jij (ook altijd zo'n moeilijke beslissing!)?

Inspireer mij, dan denk ik vanavond aan je!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
768

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als echte tapas-fan is het voor mij ook altijd erg moeilijk kiezen. Ik ben een vis- en vleeseter dus de keus is dan nog lastiger :) Mijn persoonlijke favoriet is gegrilde gamba's in knoflookolie en gevulde zalmrolletjes. Ook is lamsvlees mijn absolute favoriet.

Als ik me even beperk tot de vegetarische tapas ga ik zeker voor de gevulde champignons en gegrilde paprika. Tomaatjes met roomkaas, warme geitenkaasjes, salade van aardappel met alioli, gevulde druivenbladen... ik krijg er honger van! :D

In de meeste tapasrestaurants wordt er ook stokbrood geserveerd, dit vult ook best. Ik ben zelf niet een enorm grote eter, dus meestal kom ik uit op een tiental tapasgerechtjes. Dan tel ik het stokbrood dus mee. Maar ik wil ook nog weleens bijbestellen hoor, ik kan ze onmogelijk weerstaan.

Geniet ervan vanavond, alvast een smakelijk eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Meestal met 4 personen een koude en een warme schotel, dan hoef ik tenminste zelf niet te kiezen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik eet ook graag tapas, en ook alleen vegetarisch, dus misschien kan ik je helpen!
Ik kies altijd hetzelfde eigenlijk; gefrituurde kaasbolletjes met honing (die zijn heerlijk, maar ze vallen wel best zwaar!), patat, van die aardappel met ui erin... ik weet niet meer hoe dat heet, gefrituurde courgettes en aubergines (superlekker, je weet niet eens dat je groente eet, heel belangrijk voor mij!). En dit alles natuurlijk met flink wat fruitige sangria.

Eetsmakelijk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding