Welke site(s) kunnen jullie me aanraden om restaurants te beoordelen of juist om tips te krijgen?

ik ben geregistreerd bij iens.nl maar daar lijken te weinig mensen te reageren voor een objectief beeld??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Kijk ook eens op www.eet.nu
Dat vind ik persoonlijk een hele goede.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vind ik persoonlijk de beste want veel anderen zijn vaak zeer summier en lijken meer op een gouden gids en geven geen ervaringen weer.

Andere antwoorden (7)

http://www.restaurantbeoordeling.nl/

Toegevoegd na 2 minuten:
Zelf zit ij bij iens.nl want heb het idee dat daar toch het meest op gereageerd wordt. Het blijft natuurlijk een subjectief beeld wat er neergezet wordt maar iets anders kan ik inderdaad niet vinden. Misschien zou je beter kunnen zoeken op beoordelingen van deskundigen?

Toegevoegd na 5 minuten:
eet.nu is ook zo'n soort site..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onderstaande site gebruiken wij veel, mede omdat ze een mobile versie hebben.

Eet smakelijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.goeduiteten.nl

je kunt zoeken op stad en nog meer natuurlijk,
ik vind hem wel handig maar niet alles staat vermeld natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je wat meer wil weten van de Utrechtse horeca moet je even op http://www.maarhoewashet.nl/ gaan kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er komt van smulweb een restaurantgids uit
die is samengesteld uit de top 10 van "ons"
ook op de website staan dar vermeldingen over
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb zelf ervaring met iens.nl Ik vind al die sites echter niet geheel betrouwbaar. De enige manier om te beoordelen is om gewoon zelf op onderzoek uit te gaan. Dat is eigenlijk ook veel leuker!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb deze site's gevonden.

http://www.restaurantbeoordeling.nl/

http://www.uitetenin.nl/

Bijde site's geven aan de grootste zijn dus welke is het dan! Ziet er goed uit in ieder geval denk dat je er wel wat aan heb.