Opnieuw feedback geven of is het zeuren?

Onlangs heb ik bij een firma vers afgebakken Amerikaanse koekjes gekocht. Deze bleken thuis onvoldoende gegaard te zijn en heb ik gemeld via hen website. Als "goedmakertje" kon ik vandaag nieuwe koekjes ophalen. Deze blijken ook onvoldoende te zijn gegaard en vallen bij het vasthouden uit elkaar. Moet ik op nieuw feedback geven of kom ik dan over als iemand die echt zeurt? Immers heb ik voor deze koekjes niet hoeven te betalen..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

De fabrikant kan met deze eerlijke feedback iets doen, dus ik zou zeker weer een eerlijke mening geven.
Overigens verwacht je waar voor je geld. De 2e zending viel weer tegen, voor de fabrikant een reden om jouw gerichte klacht serieus te nemen. Neem aan dat je dan de koekjes terug moet sturen. Ik heb het ooit gehad met babypap. Werd serieus onderzocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het feit dat ze jou een nieuwe zending stuurde zegt genoeg lijkt mij. Gewoon opnieuw je klacht deponeren!

Andere antwoorden (2)

Normaal gezegd zou ik zeggen, terug gaan omdat je betaald hebt.
Nu zijn ze gratis, maar ik denk dat ze toch wat hebben aan je feedback. probeer het wel op een positieve manier te benadere, zodat je geen zeur lijkt.

Als je ervoor hebt betaald, moet je ook zo positief mogelijk doen, maar dan is het toch anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeker niet teruggaan, want echte American cookies horen juist zacht van binnen te zijn!
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed om te weten want ik kocht onlangs bij een espressobar een grote ronde koek met witte chocoladestukjes erin en het midden was zacht. Ik twijfelde al of dit misschien hoorde of niet aangezien de houdbaarheidsdatum op eind 2011 stond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zacht van binnen maar dan wel gaar.