Opnieuw feedback geven of is het zeuren?

Onlangs heb ik bij een firma vers afgebakken Amerikaanse koekjes gekocht. Deze bleken thuis onvoldoende gegaard te zijn en heb ik gemeld via hen website. Als "goedmakertje" kon ik vandaag nieuwe koekjes ophalen. Deze blijken ook onvoldoende te zijn gegaard en vallen bij het vasthouden uit elkaar. Moet ik op nieuw feedback geven of kom ik dan over als iemand die echt zeurt? Immers heb ik voor deze koekjes niet hoeven te betalen..

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De fabrikant kan met deze eerlijke feedback iets doen, dus ik zou zeker weer een eerlijke mening geven. Overigens verwacht je waar voor je geld. De 2e zending viel weer tegen, voor de fabrikant een reden om jouw gerichte klacht serieus te nemen. Neem aan dat je dan de koekjes terug moet sturen. Ik heb het ooit gehad met babypap. Werd serieus onderzocht.

Normaal gezegd zou ik zeggen, terug gaan omdat je betaald hebt. Nu zijn ze gratis, maar ik denk dat ze toch wat hebben aan je feedback. probeer het wel op een positieve manier te benadere, zodat je geen zeur lijkt. Als je ervoor hebt betaald, moet je ook zo positief mogelijk doen, maar dan is het toch anders.

Ik zou zeker niet teruggaan, want echte American cookies horen juist zacht van binnen te zijn!

Bronnen:
http://www.backxencoppen.nl/?action=viewAr...
http://www.vandemoortelebakery.be/nl/produ...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100