De pizza margherita van New York Pizza bevat 195 kcal per 100 gram.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom die min? Van mij een plus omdat het gewoon klopt en er bronvermelding bij staat.
Ja, want zo'n pizza bevat vooral veel koolhydraten en vet. Bevat ongeveer 700 kilocalorieën.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dat de hele pizza??
Amadea
13 jaar geleden
Ja, dat is de hele pizza. (Bedenk daarbij dat één kaal sneetje brood 80 kilocalorieën bevat....).
Daarom heet ie Pizza Margherita en niet mager itha

Toegevoegd na 48 seconden:
Bevat ook bij diepvriesversie (te) veel zout.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een pizza margaritha van C1000 bevat 591 kcal per hele pizza
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=9370&gram=300

Die van AH zijn ca 300 gram en bevat 210 kcal /100gr dus totaal 630
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=9370&gram=300

De groente pizza van de Lidl is ook erg lekker en zit onder de 600 kcal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elke pizza bevat veel calorieën, margherita waarschijnlijk het minst omdat daar weinig op zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tenzij je de pizza zelf maakt, en niet zo enorm veel kaas toe gaat voegen, dan is het nog wel te doen. Nog beter is om dan gelijk volkoren of meergranenmeel te gebruiken voor de bodem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hele pizza Margarita bevat 864 kcal.
Een portie (een zesde van de pizza) bevat 144 kcal.
Als je het bij 1 of 2 porties houdt zijn het eigenlijk niet zoveel calorieeen.