Welk aan de restaurantweek deelnemend restaurant in Amsterdam is sterk aan te bevelen?

Voor 27,50 ben ik wel bereid een keertje 'haute cuisine' te dineren (ik offer me wel op), maar waar doe ik dat het beste?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De Jonge Dikkert in Amstelveen is erg lekker en leuk. Erg populair.

De kersenentuin is lekker, maar wel een beetje afgezaagd chique.

Ron Blauw is altijd goed en lekker (zeggen ze). Ik heb er nog nooit gegeten maar hij staat op mijn to-do-list.

Le Garage moet je niet naar toe gaan, dat is in mijn ogen een beetje een erg vol en voelt een beetje fabrieksmatig. Het eten is wel lekker.

Smakelijk eten !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de tips! +

Andere antwoorden (1)

Solo schijnt goed te zijn. Maar als ik jou was zou ik deze vraag googlen en de recensies lezen over diverse restaurants.
Of uiteraard aan mensen die je kent die regelmatig in Amsterdam eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, maar volgens mij doet Solo niet mee aan de restaurantweek...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeps...je hebt gelijk. Heb wel even een link gezocht waar alle deelnemende restaurants op staan.
http://www.restaurantweek.nl/rwmrt/nl/amexrestaurants_list?city=amsterdam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die kende ik al :)
Vandaar dat ik dat ook wist van Solo...
+ voor de moeite.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
solo schijnt heel erg goed te zijn en nu ook heel erg in trek :)