Restaurant China (Chinees dus) op het Slotplein. Kijk maar eens op iens.nl. Is geen babi pangang chinees zoals de meesten (niet schrikken, ze hebben t wel).

Het Hooghe Water is ook goed met een mooi terras aan de IJssel. Helemaal een superterras met speelmogelijkheden voor kinderen is Fuiks, eten vind ik voldoende.

Misschien kun je toelichten wat je zoekt (soort restaurant en gezelschap). Of kijk even op iens.nl zoals gezegd.

O ja, ik woon in Capelle dus genoemde restaurants zijn me niet onbekend. China is dus een echte aanrader, ook eventueel voor een zakelijk diner.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor het gezin dus niet al te strak
paulus811
14 jaar geleden
Jacques, ik ken jouw gezinssamenstelling niet maar met mooi weer is Fuiks dan wel een leuke plek. En door heel Capelle rijdt een metro waarmee je binnen 20 minuten in Rotterdam bent en daar is het aanbod eindeloos. Als je in Capelle woont (zou kunnen gezien jouw plaatje) vertel ik niks nieuws denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt inderdaad, maar ik was met name nieuwsgierig wat anderen voor ervaringen hebben. En altijd weer naar de Beren is ook niet leuk.
bedankt alvast voor je tips

Andere antwoorden (4)

Een restaurant in een voormalige boerderij, heel sfeervol: de Dorsvlegel, 's Gravenweg 178, 010-4503060.
Heerlijk en ontspannen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bella Beer op de hoofdweg in Capelle is ook wel aardig..

Toegevoegd op 15-06-2009 20:51:07
Ohja, ik heb ook een keer bij ' In den boekenkast ' gegeten nabij de koperwiek, maar dat was echt een ramp!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
Niet als je daar met collega's gaat eten en dan een plastic beer met mayo en ketchup krijgt. Maar idd, snel, redelijk en betaalbaar eten en geen ongezellige tent met dito bar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bella Beer is inderdaad leuk met kinderen, maar zie mijn reactie bij Paulus zijn antwoord
wij vinden de Dorsvlegel aan de s'gravenweg in Capelle het beste restaurant
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zeggen: neem een kijkje bij websites zoals IENS of Restorina. Het is een te lastige vraag om te beantwoorden (en voor iedereen anders).
11 maanden geleden