de longhorn

een amerikaans 'restaurant*' die lekkere spaire-ribs maakt, en een leuke sfeer heeft

*: ookwel vreetschuur genoemd. er staan pinda's op tafel, waarvan je de schillen op de grond moet vallen. het ziet er niet uit, maar dat is voor de houten vloer. ook krijg je 750kg vlees voor je snuffert als je spaireribs bestelt.

een echte unieke tent, erg lekker eten, maar je moet wel van de sfeer houden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De gevangenpoort in Woudrichem of De Zevende Hemel in Den Bosch
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ter pleatse in brandevoort. noord brabant helmond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hofstede de Blaak in Tilburg is mij goed bevallen. Niet al te duur voor de geboden kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De belofte in Roosendaal!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Loc23 in Zevenbergen. Het zit in een oud stationsgebouw, je kan er dus goed met de trein komen.

Het is heel klein, ik neem aan dat het niet bekend is (tja, wat is bekend?) en ik vind het heel goed.
Ik ben daar niet alleen in, ze staan ook in de Michelingids, (zie tweede link).

De mensen zijn heel vriendelijk, je kan er dus heel goed eten, maar als je er even een kopje koffie wil nemen, terwijl je op de trein wacht, dan ben je ook welkom en dan krijg je nog erg goede koffie ook!
Ik heb met beide gevallen ervaring..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Driehoek in Vinkel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke ik zelf erg leuk vind:
De Imme in Tilburg
Iris in Eindhoven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"bij opoe" in oisterwijk
lekkere stoofpotjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DE GRIEK Olympia in Roosendaal.
Heeft smaakpolitie-keurmerk....
En is, uit ervaring, erg goed en lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Restaurant Timmies in Raamsdonksveer...of de lachende gans