Wat is het duurste 3 gangen diner ter wereld?

Ik werk in een restaurant, en ik zou wel eens willen weten wat het aller duurste 3 sterren diner is wat je kan eten in een restaurant. (moet dus 3 gerechten in 1 restaurant zijn.)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (5)

Sorry dat weet ik niet. Het duurste enkele gerecht is Kobe-biefstuk in een obscuur restaurantje in Tokio. Een lapje vlees zonder groenten en aardappeltjes begint er tegen de 300 euro. Dat is de goedkoopste. Zie de link.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dat krijg je in Parijs bij L'Arpege een vegetarisch resaurant met gerechten uit eigen tuin en 3 michelinsterren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het menu kost 330 euro zonder drinken erbij vergeten te melden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dus je begint met een mooie portie 100gr iraneese kaviaar met een nacké lepeltje. Daarna een noorse kreeftje met pasta en met verse zwarte truffel vers geschaafd op je bord voor je ogen en je eindigt met baba- au- rhum (van tachtig jaar oud) Sober en Decadent en minstens vierhonder à vijfhonderd euro kwijt zonder een Chateau Petrus en hemels mineraal water uit zweden. In Parijs zonder probleem in de meeste drie macarons (sterren) in de Michelin gids. Met de wijn zit je aan min 1100 euro