Kent er iemand een leuk restaurantje, eetcafé in Tilburg maar dan buiten het centrum, waar je goed kunt eten?

Het hele centrum zit vol restaurantjes maar parkeren is een gedoe en je moet vaak ver lopen en het is vaak druk.
Is er buiten het centrum iets?
Ik zoek concreet het volgende, niet groot, ergens kunnen parkeren, goed eten, niet te duur.

Toegevoegd na 21 uur:
Bedankt voor de reacties !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Boerke Mutsers bij Station West in de buurt
Etenstijd, is onbeperkt eten voor weinig geld, wel reserveren, want het is er altijd heel druk
Een Mexicaan, ik denk Cabana bij de Universiteitslaan in de buurt (zijweg van Cobbenhagelaan, richting Bredaseweg, aan de rechterkant).
De Zeven Geitjes in het Wandelbos

En dan de Wok, richting Reeshof, onbeperkt eten

In Biest-Houtakker is ook een wok.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hier kun je geweldig eten!

http://www.etenstijd.nl/index.php?pageId=61
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Auberge du Bonheur is - met trots - het enige Tilburgse restaurant met een vermelding in de LEKKER 2011.
Een restaurant dat tot in de wijde omtrek goed bekend staat.

Toegevoegd na 2 minuten:
Deze zijn wat goedkoper.

Top 10

“De lekkerste eetcafés van Tilburg”

1. De Spaarbank
2. Stoffel
3. Bolle
4. Polly Maggoo
5. 't Elfde Gebod
6. Langeboom
7. Cafe Karel
8. Lunchcafé Bij Dorus
9. Eetcafé Pino's
10. Hoegaarden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
La cabana zag ik hierboven al staan, lekkere tapas en redelijk parkeren. Het Tuinhuis op de Westermarkt is ook een aanrader! Daar is (zeker 's avonds) parkeergelegenheid genoeg.

Toegevoegd na 4 minuten:
Allemaal aan tafel in de JP Coentzstraat (Armhoefse Akkers) is ook gezellig, alleen net iets duurder dan die anderen.