L'Union op de Markt in Roermond, daar kun je heerlijke mosselen eten.
Of "het lekkerste veske" ook op de Markt in Roermond, super voor visgerechten. Dit is echt supergezellig. De bazin kwekt je de oren van je hoofd, heel huiselijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het Raodhoes in Reuver is erg lekker.

Ik heb er lekker en ontspannen gegeten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Effe in Reuver op de markt is ook erg lekker. En ook bij de Luxor kun je lekker eten. Daar is de sfeer helemaal ontspannen.