Wat kan je nog meer bakken in een sandwichmaker behalve tosti's?

Kan ik er een biefstukje in bakken, of een tartaartje, platte gehaktbal, pangafilet, koekjes?

13 jaar geleden
in: Koken
1.6K

Het beste antwoord

koekjes niet echt een aanrader.frikandellen,zo uit de vriezer,af en toe omdraaien,je proeft geen verschil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zondag
13 jaar geleden
Oké, geen koekjes dus. Frikadellen lijkt me leuk. +

Andere antwoorden (6)

er kan heel veel in gebakken worden, je noemt er zelf al genoeg op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik maak er vaak sate op. Of dunne stukken kipfilet, hamburgers en zalm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een sandwich maker, uhm sandwiches?? :nerd:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoete tosti's (brood met bv. chocopasta), fruit, pitabroodjes met diverse vulling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Biefstukjes zou ik er niet in bakken, het apparaat wordt niet heet genoeg, zodat je een taai bleek lapje vlees krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zondag
13 jaar geleden
Dank je. Zal ik dus niet proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben het hier niet mee eens doe het geregeld moet wel de sandwichmaker goed laten voor verwarmen heerlijk.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb ik misschien het verkeerde apparaat (Tefal).
zondag
13 jaar geleden
Ik heb ook net een Tefal apparaat gekocht. Worden die dan minder heet dan andere?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, niet dat ik weet. Het ging mij erom dat tosti-apparaten gewoon niet geschikt zijn om biefstukjes te bakken, voor de rest voldoet-ie prima!
Men neme twee sneetjes oud brood, snijde 1 zoetzure appel in heel dunne plakjes, bestrooie deze met bruine suiker en kaneel en toasten maar!