rookaroma of rookcondensaat van verstegen niet meer dan 4 gram per kg massa gebruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ja daar zijn bepaalde sauzen voor, informeer eens bij een goede slager, die gebruikt het namelijk ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
itsme
13 jaar geleden
Ga eens op zoek naar 'smoked spanish paprika' (poeder) van de firma Safinter - puur verrukkelijk.
het komt uit Barcelona, en het email-adres is : info@safinter.com.
Je gebruikt het net als paprikapoeder, dus in stoofschotels en marinades ed, en het is echt heel erg lekker.
(Ik heb m'n blikje gekocht op de Viktualienmarkt in München, maar waarschijnlijk is het in Nederland ook wel ergens te krijgen - maar niet op mijn dorp...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook ik ben/ was al lange tijd benieuwd. Uiteindelik ben ik beeindigd bij Heinz barbeque saus. Deze smaakt nog het meest naar de Mc Chicken van Mack Donald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt ook rookpannen, of welke naam ze dan ook gekregen hebben, waarin je thuis je vis en vlees kunt roken, dat lijkt me pas de echte rooksmaak
anneliez
13 jaar geleden
Een barbecue!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn hele goede marinades welke bijvoorbeeld te koop zijn onder de naam 'Smoky Honey'. In west Europa zijn we onze smaakpapillen aardig aan het verwennen, daar speelt de markt steeds inventiever op in.