Moet ik de soepgroente voor de macaroni er nu al uit halen of pas al ik ga koken ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
2.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is de soepgroente bevroren of vers?

Antwoorden (5)

Ik gooi de diepvriesgroenten altijd diepgevroren in de pastasaus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het zo'n bevroren pak is, vind het makkelijker te verwerken als het in ieder geval een beetje ontdooit is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan allebei, maar laat het ontdooit niet te lang liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het knapperig wilt houden, dan bevroren roerbakken. Ga je het eerst ontdooien, dan krijg je slappe groente en aangezien soepgroente toch al fijn gesneden is, ontstaat er soep in je pan ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bevroren erbij doen en eerst opbakken tot het beetgaar is.
Niet sudderen en niet te lang. Proef af en toe even of het al warm en gaar is. Dan de saus erbij en even warmen.( als je er saus door doet)Op het laatst de gare macaroni erdoor scheppen en mengen.
amc