Is er iets mis met deze kip?

Ik was kip gaan afhalen om te eten en vond deze niet zo lekker. Toen ik de stukjes van dichtbij ging bekijken hadden verschillende zwarte plekken. Weet iemand wat dit is en of dit kwaad kan?

Picture for question
5 jaar geleden
in: Koken
2.6K
jc54
5 jaar geleden
Om te zeggen of het kwaad kan zou ik precies moeten weten wat het is, en dat kan ik zo niet zien. Wat ik wel met zekerheid kan zeggen , is, dat het in ieder geval niet zo hoort, Hiermee zou ik teruggaan en een nieuwe portie eisen.

Antwoorden (1)

mischien is het wat spul wat er op is gevallen maar het kan ook bedorven zijn of verkeerd gebakken, ik zou het maar niet opeten