Hoe kan ik warme appelflappen het beste meenemen met de auto ?

Ga zo naar mijn zus 20 minuten rijden met de auto, appelflappen zijn nog heel warm, hoe kan ik ze het beste meenemen ??

Toegevoegd na 4 minuten:
Kan het niet op bakrooster en dan in de auto ?

Heb hier geen trommel of zo.

Toegevoegd na 45 minuten:
Ik heb ze in een broodtrommel gedaan op folie.
Moet ik over de appelflappen ook nog folie overheen doen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
2.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De appelflappen liggen wel al op de folie in de trommel , is dat erg ?

Antwoorden (4)

In een open trommel met onderin een tissue tegen condens aan de onderkant.

Toegevoegd na 4 minuten:
Op een bakrooster kan het ook, alleen hebben die geen randen en zullen ze er waarschijnlijk bij iedere bocht afglijden.
Heb je geen tupperware achtige bakjes? Schoendoos (schoon uiteraard) doet het ook wel.

Toegevoegd na 48 minuten:
Niet afsluiten met folie, dan worden ze zompig en klef! Vooral open laten....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een ijzere bak en de appelflappen in zilverfolie maar vergeet niet zilverfolie in de ijzere bak te doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een krant op de achterbank leggen en daar het rooster met appelflappen op.

En dan wel rustig door de bochten ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leg ze in alufolie onder de motorkap dan blijven ze heerlijk warm. Zompig zijn ze al door het vocht in de appel. Doe er bij aankomst rijkelijk poedersuiker overheen en heerlijk smullen is gegarandeerd

Toegevoegd na 1 minuut:
Veel amerikaanse handelsreizigers doen dit met hun dagelijks eten. Van huis mee in de folie en onder de motorkap om het op te warmen (met een oldsmobile ongeveer 100 km rijden en klaar is kees.