Paneermeel is op, heb het nodig voor een krokante laag voor kleine gehaktballetjes en nu ?

Heb van het gehakt al kleine gehaktballetjes van gemaakt, maar heb alleen geen paneermeel, om een krokante laag te krijgen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
39.6K

Antwoorden (15)

Probeer een verkruimelde beschuit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pak een paar beschuiten. Een in iedere hand. Draai met één hand rondjes over de andere. Zo krijg je fijn paneermeel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook beschuit gebruiken.
Als je hebt kun je ook ongezoete cornflakes of ander granenontbijt gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle levensmiddelenzaken zijn nog open. Ga snel een pakje paneermeel halen of verkruimel een beschuit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geen beschuit hebt, kun je ook een boterham in de over hard laten worden. Verkruimelen en klaar!

Toegevoegd na 58 seconden:
over moet natuurlijk oven zijn, en ik wilde eigenlijk magnetron typen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even naar de supermarkt. Die zijn nog wel tot 20:00 open...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eenvoudig en vooral lekker: Maak de balletjes een beetje plat. Klop een ei en wentel daar je gehaktballetjes door. Vervolgens wentel je ze door wat bloem om vervolgens in een beetje olie onder af en toe keren lekker bruin bakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geen beschuit of brood hebt kan je natuurlijk ook Cracotjes fijnkruimelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rooster een paar boterhammen, bruin, wit, volkoren doet er niet zo gek veel toe, en verkruimel ze in de blender.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pak wat oud brood of biscuitjes, doe ze in een plastic, pak een deegroller of ander hard voorwerp en reageer je lekker af xD. De kruimels kun je dan als alternatief gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het in huis hebt, en anders voor een volgende keer, neem eens cornflakes om je gehaktballen, snitzels of kipfilet te paneren. Heerlijk krokant!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een paar sneden brood in de over laten bruinen,en door een fijne zeef halen. oven broodrooster grill,blender keukenmachine.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toast twee boterhammen
en verkruimelen, klaar is je krokante korst..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik ook wel eens gebruikt heb, zijn een een paar 'plakjes' knäckebröd gebruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik leg altijd brood op de gesloten haard kachel. Als hij hard is verkruimel ik hem. Perfect paneermeel.