Recept voor goedkope sandwich?

Het hoeft niet lekker te zijn :) vooral gezond en goedkoop

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken

Het beste antwoord

Brood met pindakaas en banaan, (kan ook als tosti)
Brood met banaan en bruine basterdsuiker,
Brood besmeerd met ketchup en een dubbelgebakken spiegelei,
Brood met omelet,
Brood met salami, halve kerstomaatjes en een flinke pluk alfalfa,
Brood met plakjes hardgekookt ei gerold in een plak ham,
Brood met blaadje sla , knakworstje en mosterd,
Brood met opgebakken zuurkoolstamp en mosterd (restverwerking),
Brood met mengsel van ger. makreel, mayo,(frites saus) fijngesnipperde ui, peper.
amc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Boterham met tahin en een beetje honing.
Boterham met sla, tomaat, komkommer en ei.
Boterham met Humus en een beetje sambal
Naanbrood met gegrilde groente (je hebt nog genoeg geloof ik ;)) met pesto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bruine boterham volstorten met gesneden rauwkost...
Bruine boterham met vis uit een blikje of krabsticks
Bruine boterham met banaan
Bruine boterham met honing
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
(Geroosterde) boterham met Marmite (hele zoute pasta met veel goeie stofjes die voor veel mensen echt gruwelijk is - ik kan niet zonder, DUN smeren!) en als het duurder mag ook nog kaas

Dubbele boterham met ketchup en kaas

Boterham met sla, tomaat, en een schepje kwark met kruiden erdoor geroerd als dressing

Brood met ragout uit blik

Brood met sla en vis uit blik (sardine, tonijn, haring)

Brood met zelfgemaakte eiersalade (gekookte eieren, iets mayo- of yoghurt-achtigs, kruiden, evt specerijen als kerrie)

Brood met ketchup, kaas, augurk of gesneden ui
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem i.p.v. boter (magere) smeerkaas, plakjes wortel en/of komkommer erop, en naar smaak peper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Club sandwich.

Ingrediënten: voor 1 persoon
- 3 witte(of bruine)boterhammen
- 4 plakjes ontbijtspek
- 25 gr. boter of mayonaise
- 2 blaadjes sla
- 1 tomaat
- 3 plakjes kipfilet met tuinkruiden
- 6 schijfjes komkommer
- 1 coctailprikker
(- en eventueel olijven)

Hulpmiddelen:
- een broodrooster
- een mes

Bereidingswijze:
- Besmeer 3 plakken geroosterd brood met boter of mayonaise.
- Beleg de eerste plak met sla en komkommer.Hierop komt het gebakken spek.
- hierboven komt de tweede plak,belegd met sla,tomaat en de kipfilet.
- Sluit de clubsandwich af met de derde plak.Snij de sandwich diagonaal doormidden.Steek er nu een coctail prikker in om alles bij elkaar te houden.(Steek eventueel een olijf op je sandwich).