Bestaat er nog die flessen waarmee je ijsblokjes kan maken?

Tegenwoordig zie je alleen maar van die vormen die je moet vullen met water en HEEL VOORZICHTIG in de vriezer moet zetten zodat je niet morst.

Maar er was ook nog een soort fles (in de vorm van een urinefles) die je tot een niveau moest vullen, deksel erop en dan kon je die zonder al die voorzichtigheid plaatsen in je vriezer.

Zijn die er nog en waar kan je die nog krijgen?

Toegevoegd na 37 minuten:
Het antwoord van Loenie is hetgene wat ik bedoel, echter kan je deze in een winkel krijgen nog? Buiten het internet om.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
2.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij met zo'n fles ijsblokjes kunt maken, moet je meedoen aan 'Het beste idee van Nederland'!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ijs krijg je er toch niet meer uit?!?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jawel hoor, gewoon weer laten ontdooien!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is de urinefles waar het op lijkt. Ik kon niet de juiste afbeelding vinden.
Loenie heeft het gevonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijf ik nog nieuwsgierig hoe je de blokjes er uit krijgt. Kan je die fles helemaal openklappen of zo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus van het ding van Loenie, een klap op de tafel geven, losschudden en uit de opening eruit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal Loenie leuk vinden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ding van Loenie zat bij ons bij de koelkast/vriezer
die we bij Ikea kochten.
Misschien verkoopt men die daar ook los?
Kun je altijd informeren.

Het beste antwoord

Ja hoor die bestaan.

http://www.factoryprices.nl/product_info.php?products_id=101907
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Weet niet wat je bedoelt.
Ik gebruik altijd ijsblokjeszakjes. Knoopje d'r in, en in de vriezer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze nog bestaan,kun je er slechts één ijsblok van maken,dat je slechts kunt gebruiken om een verhit lichaamsdeel af te koelen,b.v. je hoofd. Het er uit krijgen zal slechts op 2 manieren lukken. Ten 1e door de fles te slopen,maar dat lijkt me een dure geschiedenis,elke keer weer een nieuwe fles aanschaffen.
De 2e mogelijkheid is de fles te verwarmen om zo het gesmolten ijs er uit te laten vloeien. Het nadeel hiervan is dan weer,dat je bijna geen ijs overhoudt. Je kunt tegenwoordig van die mooie plastieken bakjes met vakverdeling kopen,misschien is dat wat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat "ding van Loenie" zat bij ons bij de koelkast/vriezer
die we bij Ikea kochten.
Misschien verkoopt men die daar ook los?
Kun je altijd informeren.