Cordon Bleu:
Bereiding:
- Neem een antikleefpan en doe er een klontje boter, olie of iets anders in.
- Laat de boter smelten / de olie warm worden en laat de pan op een hoog vuur goed warm worden
- Leg de pan vol met Cordon Bleu
- zet dan het vuur op een lagere stand en laat daarna een korstje bakken langs één kant (5 à 6 minuten)
- Omdraaien en terug 5 à 6 minuten laten bakken

Dat is alles, het is snel en bovendien heel gemakkelijk en smakelijk.

Tips
1. Zorg ervoor dat je Cordon Bleu genoeg paneermeel heeft. Cordon Bleu uit de winkel heeft dit meestal wel.
2. Draai de cordon bleu maar één keer om.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

10 minuten. Het vlees moet aan de buitenkant gaar zijn en prik even in het vlees. De kaas moet vloeibaar zijn van binnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij lag al in de pan, bedankt voor snelle reactie +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal is het varkensvlees, dat moet aan de binnenkant ook gaar zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker eten, Hippo!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weten met een W (pas daarna eten :-))
Ongeveer 8 tot 10 minuten zachtjes bakken.
Regelmatig keren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een cordon bleu moet je 10 minuutjes bakken en 2x omdraaien om de 5 minuten