Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een speciaal eten voor een stel dat 20 jaar getrouwd is ?

Mijn ouders zijn 17 mei 20 jaar getrouwd. Ze gaan die vrijdag hiervoor naar Maastricht en op 16 mei mag ik het eten maken. Ik heb nog niet echt veel ervaring met koken. Ik kan wel dingen met het gasfornuis, de oven, frituurpan enz. Weet jij iets lekkers ? Mijn ouders houden vooral van Indonesies.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hoi Eempje. Leuk idee om voor je ouders te koken. Je kunt het jezelf zo moeilijk maken als je zelf wil. Maar wanneer je met het gasfornuis e.d. overweg kunt, kun je met een beetje voorbereiding zeker iets lekkers op tafel zetten waar je iedereen mee verrast. Misschien is het ook een idee om eerst eens iets uit te proberen voor de 17e. Dan heb je al een keer 'geoefend' en weet je ook zeker dat het lekker is.

Probeer deze link eens voor ideeën, makkelijker kan bijna niet; http://www.simpelkoken.nl/recepten/indonesisch/hoofdgerechten/?recept=8

Veel plezier en alvast een smakelijk eten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Speciaal eten is er niet.
Maar door een heerlijck 5 gangenmenu te maken met goede wijn zullen ze ongetwijfeld onder de indruk zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik jou was zou ik eens op een receptensite gaan kijken of er recepten zijn die jij zou kunnen maken. Als ze van Indonesisch eten houden kan je misschien een rijsttafel zelf maken. Conimex heeft verschillende soorten boemboes (kruidenmengsels) die je kan gebruiken hiervoor.

Verder... kijk eens op de link hieronder!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden