wie heeft er een lekker recept met zalm uit blik!!!

Ik zoek iets lekkers met zalm.
Heb hier nog zalm in blik.
Wat kan je er nu meedoen????
Iemand een lekker recept?
Liefst voor op brood...

Weet jij het antwoord?

/2500

Laat de zalm uitlekken in het vergiet Verwijderd de graad met een vork Schep de zalm in de schone schaal en voeg er naar behoefte peper en zout aan toe Snij een ui lekker fijn en schep dit door de zalm Snij de augurken in kleine blokjes en schep deze door de zalm Snij de gekookte (afgekoelde) aardappels in blokjes en schep door de zalm Snij de hardgekookte eieren fijn en schep door de zalm voeg mayonaise naar smaak toe en roer de zalm goed door zodat een mooie smeuïge salade ontstaat. Laat het een uurtje doortrekken voor de smaak Opdienen: met toastjes of op stokbrood met sla

Snijd een vers preitje heel fijn. Halve zure appel, half bekertje creme fraiche, paar fijngesneden augurkjes, volle lepel citroenmayonaise (DL) verse peterselie fijngehakt , Royaal versgemalen peper en / of tabasco en eventueel wat dille en/of viskruiden. Serveren op een knapperig blaadje ijsbergsla, met wat schijfjes tomaat, wat kappertjes, plakjes komkommer en hardgekookt ei. Zelf eet ik het niet, maar mijn gezin vindt het op die manier erg lekker. Een zoon voegt er standaard een klodder ketchup aan toe..

Voor 2 personen: 150 gram pasta 1 blikje zalm 1 zak verse spinazie of (half pakje diepvries, grof gehakt) 2 teentjes knoflook Boursin Roerbak de schoongemaakte spinazie (niet snijden) samen met de geplette en in stukjes gesneden knoflook op een hoog vuur in de wok. Doe de zalm erbij en roer dit er nog goed door. Als laatste het pakje bousin langzaam laten smelten. Afmaken met zout en peper naar smaak. Kook de pasta en verdeel over twee borden, schep het spinaziemengsel er overheen en smullen maar!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100