Welk recept kan je makkelijk en geloofwaardig laten mislukken?

Ik moet een solo schrijven voor school(vak:drama) en ik doe 'een mislukkend kookprogramma' nu wil ik een ovenrecept, wat ik makkelijk en geloofwaardig kan verpesten.

natuurlijk laat ik het aan het eind verbranden ;)

(ik film deze solo vandaar dat ik het thuis in de keuken kan doen)

het liefst heb ik ook dat de ingredienten niet zoveel kosten, want ik laat het mislukken...\

Groetjes Heleen

Toegevoegd na 8 minuten:
en,,
Hoe kan je iets meer verpesten dan alleen verbranden??

bijvoorbeeld een gerecht waarbij je IETS teveel van een ingredient erin doet dat het dan al totaal mislukt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1K

Het beste antwoord

Een kaascake gewoon zo als je een normale cake bakt alleen dan kaas er in en er overheen en een hele lading vanille suiker boven op de cake in en dan lekker hoog in de oven en veel te veel boter.

Toegevoegd na 1 minuut:
En niet goed mixen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

wat dacht je van cake ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soesjes kosten qua ingredienten niets, maar het is lastig om ze goed te laten lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Preischotel met kaas erover.
Te hoog in de oven en je kaas verbrand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een souffle, een keer de oven open en ingezakt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Witlofschotel met ham en kaas.
Te lang in de oven en het is gelijk mislukt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een tulband-cake.

Gewoon 3 uur laten bakken en je hebt een parasolvoet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat dacht je van een flambee die iets te enthousiast is uitgevoerd ;) oeps teveel cognac of fles valt om
en je gedwongen wordt je gerecht met heerlijk blus schuim te moeten overdekken
gegarandeerd succes al moet je denk ik wel je keuken subtiel beschermen tegen al te rijkelijk met je blussertje te keer gaan ;))
het gerecht is perfect maar mislukt ook maar net in de laatste sec zeer overtuigend toch ???