hoe maak ik friteskruiden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat zijn friteskruiden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mayonaise op mijn frites vind ik wel lekker
maar dan weer niet de mayonaise van de fritesboer.
Maar friteskruiden? Daar had ik nog nooit
van gehoord.
Zou ik ook geen enkele behoefte aan hebben.

Het beste antwoord

Als je ze niet kant en klaar wilt kopen :
zout, peper, paprikapoeder, uienpoeder, knoflookpoeder.
Kun je eventueel nog wat kruiden naar keus (zoals groentepoeder/vegeta) aan toevoegen. Kerrie als je dat lekker vindt, al overheerst dat wel een beetje, is ook een optie. En hoe minder zout je gebruikt, hoe beter natuurlijk. Voor de echte patatkruidensmaak zou je er nog wat ve-tsin doorheen moeten gooien, maar dat is eigenlijk best wel vergif, dus dat zou een goede reden zijn je eigen kruiden te willen maken - al is het wel erg lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Misschien dat je wat kunt met onderstaande antwoorden.
Smakelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hou wel van de Duitse frites-kruiden, enkel wat zout en veel paprikapoeder, lekker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel simpel koop cajun kruiden is bijna het zelfde of tex mex kruiden