Is het mogelijk om bevroren tartaar op korte termijn (1 uur) eetbaar te maken?

De tartaar is per portie voor 1 persoon verparkt.

Kan ik iets met een magnetron doen? Of op een andere manier opwarmen en bakken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
12K

Het beste antwoord

Ja hoor, zelfs eerder. Niet in de magnetron, daar wordt het helemaal niet lekker van.
Doe het in een plastic zakje of laat in de verpakking en leg het op een bord en zet onder een klein straaltje koud water. Het ontdooit dan heel snel en blijft fris.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, dat kam prima in de magnetron. 1 minuut, Vol vermogen en iedere 10 seconden omdraaien tot het bijna ontdooid is. De restwarmte zorgt voor verdere doorwarming. Tartaar is niet bedoeld om rauw te eten dus kun je het daarna prima bakken.