Ik heb het een aantal keren geprobeerd, maar het lukt niet, ook niet als ik er nog meel doorheen strooide. Ik denk dat het komt dat er in de vriezer teveel vocht bij komt en de spaghetti gaat plakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ha, die Pinkeltje;

Ja hoor, spaghetti kun je best invriezen. Het is alleen na het ontdooien dan niet meer te eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het invriezen als je het in de magnetron weer ontdooit cq. opwarmt. Doe wel in een wok of hapjespan wat olijfolie, verhit dat met een uitgeperste t. knoflook ( of neeem een lekkere basilicumolie o.d) en zwenk daar de blanke spaghetti even door, dan wordt hij wat gladder. Als je de spaghetti in een diepvriesdoos invriest,die magnetronbestendig is, of in zo`n doos waarin de Chinees
zijn afhaalmaaltijd doet( zijn ook meestal magn. bestendig)
zet je die doos zo in de magnetron en verwarmt hem zo`n 2 min. Als je even wacht, kan je hem daarna zo overdoen in een schaal en doorhusselen. Dan kan je hem zo verwarmen tot hij heet genoeg is om te eten.
amc
13 jaar geleden
alles kan je natuurlijk invriezen maar lekker word het er niet van. als je de saus apart invriest dan kan je in dezelfde tijd die je besteed aan het warm maken even in een aparte pan de spaghetti zelf koken dan ben je verzekert van een lekker bord eten.