Ik kocht jaren geleden een zakje, waar ik nu heel zuinig mee doe, bij de Spice Shop in Londen (waar je alle chili's overigens ook online kunt bestellen, al hangt daar wel een pittig prijskaartje aan..) De chipotles in adobo en de ingemaakte jalapanos kun je bij toko´s en delicatessenzaken kopen (bijvoorbeeld bij mijn geliefde Tjin in de Eerste van der Helststraat in Amsterdam). Echt de moeite waard om naar te zoeken: de chili’s geven een complexe, diepe smaak en een warme, maar niet scherpe, pittigheid aan allerlei gerechten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In amsterdam schijnt er een winkel te zijn waar je zoiets kunt kopen.
Tjin in de Eerste van der Helststraat in Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het eens bij Xenos gekocht! Wie weet hebben ze het soms nog in het assortiment..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, wauw! Dat zou wat zijn!