Op alle YouTube filmpjes zie je (chinese)koks 2 witte kruiden/poeders toevoegen aan de nasi. Welke?

Een van de twee is "Ve-Tsin", welke is de andere??

een maand geleden
in: Koken
tinus1969
een maand geleden
"Alle" filmpjes? Heb je een voorbeeld?
Ritsuka
een maand geleden
Alle filmpjes op heel Youtube?
Frencie
een maand geleden
Op alle "nasi-kook-filmpjes-door-chinese-koks".
tinus1969
een maand geleden
Nogmaals, heb je een voorbeeld?
Amadea
een maand geleden
Dat moet dan zout zijn.
Frencie
een maand geleden
@tinus1969: ben aan t zoeken!
Amadea
een maand geleden
Volgens het Allerhande recept zou het kristalsuiker betreffen.
gvrox
2 weken geleden
Wel apart, "alle filmpjes" hebben dit, maar er wordt al 2 weken naar gezocht?

Antwoorden (1)

Nu ik bijgaand Youtube-filmpje gezien heb weet ik het zeker. Het is heel gewoon keukenzout. (Zie ook bij de ingrediëntenlijst die onder het filmpje staat).
Amadea
een maand geleden