Temperatuur op 240 inplaats van 220, kan dan pfas in mijn eten terechtkomen?

Ik heb het stukje vlees vervolgens opgegeten, is er nu pfas vrijgekomen en is het op mijn eten terechtgekomen?
Temperatuur op 240 inplaats van 220

Picture for question
een maand geleden
in: Koken
1.1K
TurfGraver
een maand geleden
Veel pakpapier hier in Nederland bevat geen pfas meer.
Maar vebrand wat dan ook is nooit "gezond". Maar of het erger is dan het stuk vlees wat je hebt opgegeten?
tinus1969
een maand geleden
@Turfgraver: ‘Maar of het erger is dan het stuk vlees wat je hebt opgegeten?’
Vlees is (in principe) gezond.

Geef als eerste antwoord