Kan je een diepvriespizza een krokante bodem geven in een combimagnetron?

Picture for question
3 maanden geleden
in: Koken
1.1K
tinus1969
3 maanden geleden
Op de oven stand ja.
TurfGraver
3 maanden geleden
Met een pizzabakplaat wil dat prima.
Vortexxx
3 maanden geleden
Rand nat maken en met de bovengrill op standje 10 heel kort op even krokant bakken (dit moet echt niet langer dan 3 minuten duren)
Appartement
3 maanden geleden
Ga het proberen. In een koekenpan lijkt mij lekkerder....

Antwoorden (1)

De pizza ‘ontdooid’ dan in de magnetron en wordt sompig. Het is niet mogelijk om deze krokant te krijgen, wellicht kan je het beter in een pan doen met een deksel erop (laag vuur)?
3 maanden geleden
LeonardN
3 maanden geleden
-min
Je doet alsof de vraag gaat over een reguliere magnetron. De vraag gaat echter over een COMBI-magnetron. Als je dus (zoals al in de eerste reactie 5 te lezen valt) de ovenstand gebruikt, kan het prima.