Wat is het verschil tussen een roti pannenkoek en een wrap, en kan je roti in een wrap doen?

Ik heb er alles nog voor in huis, maar geen zin om die pannenkoek er nog extra bij te bakken. Kan dat niet in een wrap? Die heb ik namelijk nog wel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
20.9K

Het beste antwoord

Ja hoor, dat kan je gerust doen. Tortilla of wrap, maakt toch niet uit. Het heeft toch geen bepalende smaak, want dat heeft de vulling. Ik leg zo`n heel pak met plastic en al zo in de magnetron. Eerst wel gaatjes prikken in de verpakking zodat hij niet ontploft ;0
Binnen 1 minuut zijn ze dan allemaal warm. Aan tafel kan iedereen ze dan zelf vullen en oprollen. In alufolie blijven de wraps warm en anders is zo`n wrap in 10 sec. magnetron weer heet. Ik heb zelfs taco`s wel eens met roti gevuld, omdat ik op dat moment daar trek in had. Was ook lekker,trouwens. Gewoon niet bang zijn, dat maakt koken juist zo leuk en gevarieerd. Proberen en je komt tot de lekkerste, raarste ontdekkingen.
amc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat kan echt wel, in een wrap kan heel veel net als een pannenkoek!!

succes en eet smakelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Roti wordt gemaakt van deeg met een vulling van geplette linzen.

Een wrap is gewoon een bloempannenkoek. Roti in een wrap kan wel, maar dan moet je zorgen dat de wrap niet te krokant wordt.