Kun je een kroket opwarmen in een Airfryer?

Gisteren wat gratis kroketten meegekregen uit de snackbar (ivm foutje bij bestelling maken) Maar die gingen natuurlijk niet op.

Ik zag al ergens hoe ik dat zou kunnen opwarmen in een hete lucht oven, maar ik vraag me nu af of ik dit niet ook in de Airfryer zou kunnen opwarmen, en zo ja hoe lang en hoe heet zou ik dat dan moeten doen? Of kan ik dan dezelfde waarden als voor in de hete lucht oven aanhouden (5 minuten op 140 graden)

Kon wel vinden oliebollen opwarmen in airfryer, maar kroketten kan ik nergens vinden.

4 jaar geleden
in: Koken
15.2K

Antwoorden (2)

Ja, ik zou de tijd en temp aanhouden die je zegt, misschien ietsje korter omdat de airfryer sneller opwarmt dan een gewone heteluchtoven.
4 jaar geleden
Om een lekkere kroket uit de airfryer te krijgen, moet je eerst de juiste kroket kiezen. Als je in de plaatselijke supermarkt voor het diepvries vak gaat staan, zie je heel veel soorten kroketten. Maar hoe weet je nu welke het lekkerste is in de airfryer? Mora heeft speciaal voor de airfryer "oven en airfryer kroketten". Heeft jouw supermakrt deze niet, kies dan voor een normale ovenkroket. Kies in ieder geval nooit voor een kroket die je moet frituren en wel om twee redenen. De eerste reden is dat de vulling van de normale kroket slap wordt in de airfryer. Als je jouw kroket dan opensnijdt, loopt de vulling eruit. De andere reden is dat de kroket er bleek uit blijft zien, hij wordt niet in de olie gefrituurd en bruint daarom niet. Je kan dit oplossen door een beetje olie op de kroket te spuiten voordat hij de airfryer in gaat. Maar dat is wat omslachtig.
fremar
4 jaar geleden
sterredag
4 jaar geleden
Dit gaat over een kroket klaarmaken, mijn vraag gaat over het opwarmen van kroketten van de snackbar vandaan.