Wat is faux-filets viande bovine?

Wij hebben in Frankrijk dit vlees gekocht en hebben het voor karbonade aangezien, maar het is dus rundvlees. Het is ons echter niet duidelijk of het stoofvlees is of vlees dat kort gebakken moet worden. Er staat ook nog steak country op de verpakking.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
17K

Het beste antwoord

Een faux filllet is wat in Nederland vaak bedoeld wordt met een entrecote. Het is een stuk vlees, om als biefstuk te braden. Gesneden uit de dunne lende van een rund.
Viande Bovine betekend gewoon : Rundvlees. En dit in de ruimste zin van het woord, het kan biefstuk zijn, maar even zo goed stoof vlees.
Maar het stuk wat jullie gekocht hebben moet vanuit je beschrijving best een lekker stuk vlees zijn, om kort te braden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens deze site is het biefstuk.