Wie heeft er voor mij het recept voor het hongaarse recept brassói aprópecsenye?

In Hongarije heb ik het vaak gegeten en iets wat er op lijkt heb ik al eens eerder gemaakt. Nu wil ik het eens maken zoals het hoort, maar op internet vind ik het recept alleen in het Hongaars. Helaas is mijn Hongaars net niet goed genoeg om het recept correct te volgen. Vandaar dus de vraag: Wie heeft er voor mij het recept voor het hongaarse recept brassói aprópecsenye?

Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Koken
1.3K

Het beste antwoord

Ik heb een nederlands recept gevonden zie de bron hieronder.

Ik merkte dat je het wel met google kunt vinden als je het niet correct schrijft ;)

Toegevoegd op 22-04-2009 09:45:34
Op de laatste link staat onder "Culinair Hongarije" ook een aantal links naar recepten, misschien vind je het daartussen ook.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

www.hongarije.nl/site/gastronomie/Nationalespecialiteiten.html
wat dacht je hier van