Is het franse merk 'Puget' olijfolie ook in Nederland verkrijgbaar??

Ik zou mijn vriendin graag willen verrassen, zij vond/vind deze olijfolie erg lekker. Op google kom ik niet veel verder. Mijn kennis van de franse taal is gereduceerd tot nul, eventueel online bestellen zou ook een optie zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
5.4K

Het beste antwoord

Ja via deze site zijn er heel veel winkels in nl. te vinden om het af te halen na bestelling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inmiddels ook contact gehad met de fabrikant, zij hebben geen verkooppunt in NL.
Belgie lijkt inderdaad het dichtsbijzijnde.
De zomervakantie komt er aan dus ik ga wel wat mensen kietelen die naar Frankrijk op vakantie gaan. Maar bedankt allen.

Andere antwoorden (1)

Deze olie ken ik niet, maar de allerbeste olijfolie heb ik onlangs geproefd in restaurant 'de Limonadefabriek' in Streefkerk van het merk 'Il Feudo'. Deze is in het restaurant te koop voor (schrik niet) 27,95 voor 0,75 ltr. Maar dan heb je ook wat, ik vond het een sensatie. Het is niet in een winkel te koop.
paulus811
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok, maakt niet uit. Zij heeft een over een zachte olijfolie zoals deze puget. Oil & vinegar ook al afgestruind enzo.
Maar leuke tip!!! +1
paulus811
13 jaar geleden
Op Amazon.com kom ik wel Puget olie tegen. http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B0000ZRG4I/ref=dp_olp_0?ie=UTF8&redirect=true&condition=all