Weet iemand hoe lang je eetbare cake sparkles kunt bewaren? Ik heb hier namelijk nog een ongeopend potje staan van minstens 1 jaar oud...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.3K

Antwoorden (4)

Ik weet niet precies hoe lang maar dit gaat nog wel hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is hard suikerwerk en dat is eigenlijk oneindig houdbaar. Het kan zijn dat de kleurtjes naar verloop van tijd wat minder worden, maar de smaak stelde al weinig voor en zal weinig voor blijven stellen. Je kunt het gewoon eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo lang het er nog goed uitziet, kan het geen kwaad. Op een gegeven moment kun je echter wat witte uitslag krijgen en wordt het daardoor minder aantrekkelijk. Maar kwaad kan het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt dit produkt gewoon oneindig bewaren, uiteraard gaat het er na verloop van tijd niet meer zo mooi uitzien, maar er gebeurt niks mee, tenslotte conserveert suiker.
Als je op nummer zeker wilt gaan kijk dan of er een ook een verbruiksdatum opstaat. (niet THT)