Kan een pizza zo op een rooster worden neergelegd ? Zonder folie?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Koken
9.4K

Antwoorden (2)

Ja hoor, ik gebruik nooit folie. Altijd zo op het rooster.
6 jaar geleden
Ja dat kan.
Ik zou er bakpapier onder doen, de pizza gaat vet lekken die op de bodem van de oven valt en daar moeilijk te verwijderen is.

Je kunt ook het bakpapier op de bodem van de oven leggen ,zodat het vet daar opvalt
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je adviseert toch geen bakpapier als vraagsteller zegt zonder folie? Want folie is toch net zo effectief om eventuele vettigheid op te vangen?(misschien zelfs beter omdat het niet omkrult)
Amadea
6 jaar geleden
Folie is iets anders dan bakpapier.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
In plaats van bakpapier mag je ook folie lezen