Is het mogelijk om bij pinterest een gerecht een teken te geven dat je het lekker vindt?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Koken
1.5K

Antwoorden (1)

Dat was ooit mogelijk maar de 'like-optie werd sinds april 2017 gestopt.
Zie hier; http://www.pinacademie.nl/hoe-werkt-pinterest/
Hier staat het volgende;

<Sinds april 2017 is Pinterest gestopt met de like-optie. Alle pins die jij had geliked zijn automatische in een map geplaatst met de naam “Your Pinterest Likes”. Dit is een geheime map en niet zichtbaar voor anderen. Je kunt zelf deze map op Openbaar zetten als je dit wilt. Je likes zijn dus niet verdwenen! Pinterest spoort je hiermee aan je pins overzichtelijk op te slaan in borden zodat je je pin makkelijk terug kunt vinden. Daarnaast laat het hiermee duidelijk zien dat ze anders dan andere social media zijn waar likes juist heel belangrijk zijn. Pinterest is geen Facebook!>

Website
amc
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Jammer maar bedankt