Hoe bak ik een pizza?

Ik heb er eentje van dr. Oetker maar ik kom er niet uit!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
14.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een pizza moet je opeten, niet er in gaan zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar zit wat in!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
judah die geen pizza's kan bakken??

Antwoorden (4)

oven op 220

10 min voorverwarmen

pizza 13 min in de oven

pizza uit de oven halen

1000 euro storten op mijn bankrekeningnummer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet de oven eerst voorverwarmen meestal ongeveer op 200-220 graden. staat ook wel op de doos.
dan ongeveer na een kwartiertje de pizza erin doen.
de folie moet er wel even af. soms zit er bakpapier al onder de pizza verpakt die kan je laten zitten.
dan de pizza in de oven. ongeveer 12-15 min. zo nu en dan gewoon even kijken als de kaas is gesmolten zijn ze meestal klaar.

eet smakelijk
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is het nut als je de folie eraf haalt?
Niets toch?
rebecca
13 jaar geleden
nou dat gaat zo stinken als je het bakt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht vaak dat een pizza stonk van de verbrande restjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dit nou werkelijk echt? "Wat is het nut als je de folie eraf haalt?" Vind je gesmolten plastic lekker op je pizza? Dat kan.
Als je de doos omdraait, kan je in ongeveer 20 talen instructies vinden om je pizza te bakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook al staat op de verpakking dat je niet hoeft voor te verwarmen, ik doe dit altijd wel op 200 graden 10 min. heteluchtoven. Het voorverwarmen zorgt ervoor dat de bodem krokant blijft. Daarna de folie van de pizza verwijderen en op een rooster leggen, en op 200 graden bakken 10 a 12 min, heteluchtoven totdat ze goudgeel gebakken zijn. De pizza is klaar !
Smakelijk eten.
Dr. Oetker is de lekkerste en geeft het beste resultaat.