Bestaat Bananenvla noch?

Ik zie het nergens meer in de supermarkt

Zal het uit de handel genomen zijn door te weinig animo?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat klopt! Ik zie het ook nergens meer! Maar neem blanke vla en slagroom en verse bananen en je maakt het zelf! LEKKER!

naar ik weet is het uit de mode geraakt omdat het niet lekker was : net als met nep-knoflook ( poeder ) zat er in bananen vla ook vaak banananen poeder in de vla en die is toch echt niet zo lekker als verse banaan ( waar ik een moord voor doe ( als die rijp is )

Ja hoor. Bananenvla is een zuiveltoetje dat in Nederland commercieel verkrijgbaar is. Door vla aan te vullen met een bananenextract krijgt de vla de geur van de vrucht en daarmee smaakt de vla ook naar banaan, zonder dat de vrucht aanwezig is in de vla. Naast gewone bananenvla is er ook bolino-vla met bananensmaak, deze bevat kleine ronde chocoladebolletjes.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bananenvla

Nou je t zegt! Maar caramel vla zie ik ook amper in t koelgedeelte. Jammer,ach alles went ook n leven zonder bananenvla:))

Heb het ook al lang niet meer gezien, maar na een beetje googelen, kwam ik er achter dat de Albert Heyn het nog in zijn assortiment moet hebben. Mochten ze het niet meer hebben, neem je gewone vla en gooi je er een banaan in..... :))))

Nog niet zo lang gelden gegeten in de ulra luchtige vorm maar wel in bananen smaak ook bananemelk (vruchtemelk met bananen smaak bij appie en hein

Ja hoor, laatst nog bij de C1000 gezien. Ik dacht van Mona. Brrr.....bananenvla....

De C1000 heeft nog steeds Bibaboerderij Vla met bananen smaak in het assortiment. We kopen het altijd voor mijn dochtertje maar zelf vind ik het ook niet goor.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100