Je kunt ze 2 hooguit 3 dagen bewaren in de koelkast. Zet ze in een goed af te sluiten doos en het lekkerst is om ze voor gebruik nog even in de oven op te warmen.

Toegevoegd na 8 minuten:
Nog een tip....misschien wist je het nog niet...... Laat ze na het bakken in de oven afkoelen, met de deur op een kiertje. Zet je ze zo in de koude omgeving na het bakken, dan storten ze in.
amc