Hoe maak je nu écht lekkere gekookte aardappelen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Er zijn veel mensen die een voorkeur voor een bepaald soort hebben. Dat heb ik dus niet. Wat ik wel erg lekker vind(en ook diegene die bij me eten) is om in het kookwater op het laatst (een mengelmoes van )verse tuinkruiden heel even mee laten ""koken"

Als je even op de link hieronder klikt zie je dat er ooit eens een vraag is gesteld over kruiden en specerijen die lekker zijn bij gekookte aardappelen. Bij de antwoorden die daarop gegeven zijn zit vast een een goeie tip over hoe je gekookte aardappelen echt lekker maakt.

Schil de aardappels, snij ze in gelijke stukken. Laat ze een uur in het water weken voordat je ze kookt. Ververs het water, en kook de aardappels ca 20 minuten! Begin na ongeveer 18 minuten al te controleren met een vork of ze niet overgaar koken/kapot koken. Zet het vuur uit en laat de aardappels nog ff een kleine 5 minuten in de pan voordat je het water afgiet! Dan afgieten, even opstoven! Op je bord scheppen, iets kip of karbonaden kruiden erover en een lekkere jus erbij. eet smakelijk! Ikzelf vind de aardappels in de rode schil het lekkerst.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100