Ik overweeg een Tefal actifry te kopen maar vind het nogal een uitgave. Wie heeft er ervaring mee?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

wekrt goed, alleen de patat is Mi gewoon niet zo lekker als frituren, je kan er van alles ingooien maar 180 euro is indd erg veel voor een pan. eigenlijk zou je wat mensen moeten vinden en een potje maken de AF zllemaal een tijdje proberen en wie het wat vind betaalt de anderen terug.

Ik zou zeggen kijk eens bij de reviews op het internet. Zie de link

Bronnen:
http://www.ciao-shopping.nl/Reviews/SEB_FZ...

Als je patat wilt weten, moet je patat eten. En als je geen patat wilt eten, moet je geen patat eten. Patat klaargemaakt in dit apparaat smaakt in elk geval nauwelijks naar patat, en je moet er wel HEEL veel andere gerechten in kunnen maken wil het een beetje een aanschaf zijn die de moeite waard is. Het kan tenslotte maar weinig dat een normale oven niet kan. Op een echt gezonde manier lekkere patat eten is er nu eenmaal niet bij. (Of je moet dit lekker vinden ; ik heb het een paar keer op een demonstratie geproefd en vond het vréselijk. Het lijkt op goede friet die is opgewarmd in de magnetron). Maar ook in een vrij streng dieet mag af en toe wat frietjes best, mits niet te veel en zuinig met de mayonaise. Als je ovenpatat (jakkie) echt heel lekker vindt, zou je het kunnen overwegen als vrijwel volwaardig alternatief daarvoor. Dikke kans dat het apparaat onderin een keukenkastje verdwijnt (naast de keukenmachine e de sapcentrifuge) en daar is het natuurlijk veel te duur voor. Of je moet er meer emplooi voor hebben dan het bakken van friet alleen.

Ik kan alleen maar adviseren dit niet aan te schaffen de test van de consumentenbond, viel negatief uit. Daarbij smaakt de patat echt niet, je kunt beter een goede friteuse hebben met goede frituurolie (gezonde)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100