Wat kan je nog meer gebruiken voor een tostie temaken buiten kaas en ham?

dus kaas met .....????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
4.3K

Het beste antwoord

kaas met groene pesto en dan tosti bakken in koekenpan geloof me het is goddelijk als je het eet :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
indd meteen uitgeprobeerd en vind het zeer smakkelijk
bedankt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan een plusje namens muts (en van mij). +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ggd ik ben er zelf helemaal weg van vooral omdat een tosti lekkerder is in een koekenpan dus je hoeft niet een tostiapparaat aan te schaffen waarom moeilijk doen als je het ieder moment kan maken zonder dat je apparaat nodig heb ;)
zelfs kinderen zijn er weg van :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb het meteen geprobeert en viel goed in de smaak bedankt

Andere antwoorden (29)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tosti à la Loenie

Wit brood
Roomboter
Plakjes tomaat
Lekker vette kaas
kruidenkaas
bieslook

Maak de tosti klaar met roomboter plakje kaas en tomaat bestrooid met bieslook.
Als de tosti klaar is smeer er dan snel kruidenkaas bovenop zodat het gaat smelten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn favoriet is kaas met Turkse worst (een soort harde, scherpe salami) . Jammie !
Ook met ontbijtspek, kipfilet, rauwe ham en veel andere soorten vleeswaren kun je heerlijke tosti's maken.
Mijn jongste dochter heeft ze overigens bij voorkeur met chocoladepasta en banaan ; geen kaas dus. De zogenaamde apentosti.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Da's geen tosti, maar dat staat hier met zekere regelmaat op tafel ja, Turkse worst met roerei. Ook lekker op gewoon brood (want ik mag geen wit, en er is nog steeds geen bruine pide ;-) )
Tostie Hawaii, dus ananas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kaas met een laagje pastasaus uit de pot, of tapenade.
of geitenkaas met honing mmmm :)
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
ik krijg spontaan trek :)
Tostie met bloedworst. Misschien meteen een tip voor Josvdschot http://www.goeievraag.nl/vraag/bakbloedworst-lekkerder.55053
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
oh jakkie bah! :)
Tomaten mjammie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tosti met kaas en banaan op wit brood als t kan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan er alles op doen wat je wil. Mijn zusje (als ik ze maak) wil vaak;
- kaas
- italiaanse kruiden
- tomaat

Ik vul het voor mijzelf nog wel eens aan met brie, mozzarella, salami/snijworst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Salami en tomaat

Toegevoegd na 1 dag:
Parmaham is trouwens ook lekker op de tosti.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat kan je nog meer gebruiken om een tosti te maken buiten kaas en ham... Wat dacht je van brood en een tostimaker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chorizo
kipflilet (smaakt heel anders)
Boeremetworst

En eindeloos varieren met tomaatvarianten is altijd goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kaas, rauwe ham, prei, plakjes champignon.

Tosti brie.

Kaas, paprika, olijf, zilveruitjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kaas met en dun laagje pizza quick saus mmmmmm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*met stukjes appel, gewelde rozijntjes en een beetje kaneel.
*brie en fijn gemaakte walnoten
*dikkere plakken kipfilet met bressot (kruidenkaas)
*tosti quattro formaggi (4 soorten kaas)
*ipv sneetjes brood een lekker bolletje (incl. beleg) pletten onder de tostiapparaat!

Smakelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als kaas brie nemen, en dunne schijfjes peer.
Als je helemaal los wilt gaan : vers geroosterde amandelschilvers over de brie strooien, en dan de peer.

(Wees er dan wel op voorbereid, dat je gelijk tosti nummer méér moet gaan maken, als de eerste halverwege is...;-)) )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kaas-gebakken uitjes-ham bestrooien met aromat..heerlijk!
en dan zachtjes bakken in de koekenpan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lijkt me ook zeer smakkelijk .ga ik zeker proberen
bedankt
tosti kaas appel kaneel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kaas en ragout!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen kaas maar filet Amercain met uitjes, goed lang er in laten zitten, makkelijk en heerlijk!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als kind weleens tosti met suiker gegeten, de suiker smelt dan zo lekker in het brood...
Niet zo gezond, maar weleens lekker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer ik nog gehakt over heb van het Mexicaans eten gebruik ik dat in een tosti.

Tosti met kaas, pittig gehakt en vlammensaus, erg lekker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt goed +
tosti met kaas en jam (het liefst rode)! heeeerlijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In elke winkel zijn potjes met taugé in zuur te krijgen, doe die er maar eens tussen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met spek is mogelijk. Sowieso doe ik er altijd ketchup bij :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik maak tosties met geprakte banaan en kaneel...mmm..
wel erg heet dus uitkijken met je eerste hapje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeh ook lekker denk ik! +
Gerookte kipfilet met schijfjes appel en kaneel! Gewéldig!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mozzarella & Pesto & Tomaat! Hmm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tomaten, sausjes, hete peper en salami