rode palmolie

Ik heb rode palmolie gekocht, om te bakken en braden. Maar het spettert verschrikkelijk. Dus dat wil ik niet meer.

Maar ik heb een hele grote pot gekocht.

Men zegt dat je je huid in kan smeren, maar dan krijg je overal vlekken van dat oranje.

Het schijnt wel super gezond te zijn. Ik gebruik het wel voor de soep.(diepe pan).

Zijn er nog andere toepassingen zowel uitwendig en inwendig?

Waar de smaak niet zo geproefd word? Want ik vind t niet lekker.

Dofa

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
1.3K

Het beste antwoord

Enkele recepten met rode palmolie zijn er zeker te vinden.
Kijk maar eens bij de link.
Het schijnt ook erg gezond te zijn lees ik.
Om te voorkomen dat jij en je kleding oranje worden wanneer je het op de huid gebruikt raad men aan om het te mengen met een andere olie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke link. Dankjewel Dofa