hoe lang moeten de mini loempia's van Snackfan in de oven?

ik wil deze mini loempia's graag in de oven afbakken, maar er staat nergens hoelang ze dan in de oven zouden moeten. als iemand dit weet zou ik dit graag willen weten!:)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Koken
6K

Antwoorden (2)

Als ze bevroren zijn: zo’n 26 minuten op 200 graden (zonder voorverwarmen; dat is niet nodig). Hangt een klein beetje van je oven af (hoe snel die opwarmt). Na 1x proberen weet je het voor de volgende keer.
Als ze goed ontdooit zijn: dan kan het zo'n 5 minuten korter.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
paulus811
8 jaar geleden
26 minuten op 200 graden voor een mini loempia? Lijkt me rijkelijk veel. Ik 'frituur' bevroren snacks in mijn airfryer in hooguit 8 minuten op 200 graden.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Ik vind 26 minuten ook heel veel voor mini loempia's. Bij die grote ham/kip loempia's is dat inderdaad nodig.
Ongeveer tien minuten.

Niet ontdooien voor gebruik. Verwarm de oven voor tot 225°C.
Leg de loempiaatjes op een bakplaat. Keer ze na 5 minuten om en bak de andere zijde dan ook 5 minuten.
Amadea